Friday, June 17, 2011

Starbucks satu !

It's 11.30pm and it's time to sleep ! Awalnye cik puan ni tidur  ! Eh of course lah. Tidur yang secukupnya itu penting ye kawan-kawan. Anyw, while preparing myself for my beauty sleep I realized that my BB kept on blinking. Monolog dalaman: sape lah yang whatsapp, bbm aku malam2 ni *mood perasan popular sekejap ye.

Max: Nana! Jom! Starbucks!
Nana: When? Where?
Max: Now! BU la.
Nana: Where are you now?
Max: Centrepoint la. With Jacky 

Hampeh betul budak2 ni dah sampai baru nak ajak! Dah la beta ni tidak berkereta buat ketika ini. Macam mane nak pegi. I was about to potpetpotpet then I realized that the message was sent at 9pm. Eh eh. Nasib baik tak bising kalau tak malu je I you. So, disebabkan gua yang lambat check message terpakselah gua hapuskan angan2 gua untuk menikmati Caramel Frappucino sambil berborak kosong dan bergurau-senda dengan dua temanku itu. Sedih T.T


Issocay Issocay next time next time. I'll hunt you guys once I get my car back
We can go yumcha all day loooong ! Weet Weet !


Ps: mereka tau saya hantu coffee. Kihkihkih ~


 Free Starbucks Day =D


No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)