Sunday, June 12, 2011

Nana Diaries: McGray

Nana, jom lunch ayam kampung!
Nana, jom tengok movie petang ni!
Nana, jom membeli belah dekat 1U!
Nana, jom tu! Nana, jom ni !

Gua ni pantang orang ajak je kalau free dengan sepantas kilat gua bergegas ke destinasi yang dituju. Tapi sedihnye, baru-baru ni sesuatu yang tidak diingini telah menimpa kaki kesayanganku . What happened ?



This happened last Monday. Since I was sick, my so-called-roommate decided to drive her self to the office. Keretanya masih lagi di kampung sebab adik die nak pakai. So terpakselah die memandu keretaku itu. So yea. Entah kenape that morning she doesn't feel like driving. She wanted to ask me to drive her but I was asleep so she drove her self. She arrived safely that morning. However, on her way back she accidentally langgar van di hadapan. She was so shocked she had no idea what to do.

Sementara itu gua kat rumah ni dok tunggu kepulangan cousin tersayang. Yela, die la teman gua tengok Nora Elena. And konon2 nye nak ajak la die pegi Subway lepas tu. Tetibe mama muncul and told me the news. Alhamdulillah mama cakap die takpape. So, mum and dad went to get her. Lame jugak la gua tunggu kat rumah dengan hati yang gelisah memikirkan ape lah yang terjadi kat kaki kesayangan gua tu.

Around 8pm mum, dad and cousin arrived home. Cousin kept on saying sorry like million times. Gua pun ape lagi belagak cool la. Ye ye takpe takpe. No hal lah. Padahal jantung tengah dupdapdupdap.

While she was showering, I went downstairs to take a look at the car. Walamak ! Terpegun seketika gua disitu. Yela, first time kott gua tengok kereta gua macam tu. Gua gelak2 je. Maid gua pulak yang Ya Allah geleng2 kepale :D

Gua marah cousin gua ? Eh eh mesti la TAK (perasan baik hati la ni). Entah lah, takde pulak gua rase nak marah ke ape cousin gua tu. Maybe sebab gua pun takde nak gune sangat kerete tu buat sementera waktu kott. Apapepun alhamdulillah lah cousin gua tak pape. 

So yea. Keesokkan harinya ayahanda membawa kerete tersebut for repair and stuffs. Jadi sekarang ni gua tak berkaki la :( Terpakselah gua tunggu kepulangan kaki kesayangan gua yang tak gheti nak pulang tu. Once balik je kaki gua tu confirm gua meronggeng tak ingat dunia. KAHKAHKAH ~

So kengkawan sekalian, tunggu lah kepulangan kaki gua ye
baru lah kite boleh meronggeng bersama-sama.
Kalau taknak tunggu datanglah jemput gua kat rumah :P
Heh heh ~

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)