Monday, May 23, 2011

Kawan saya Encik D.

(Credit to Mr.Google)

Kali ni gua nak cite pasal kawan plus neighbour setaman gua Encik D. Time kecikkecik dulu gua kenal die ni pun setakat tau name je. Name je neighbour setaman tapi hampeh jumpe pun tak penah. Gua dulu pun anti sikit dgn die ni. Yela bukan ape die lah salah satu penyebab gua berpindah randah sekolah. Ayah gua dgn ayah die member. Selalu jumpe borak2 sume. Ayah gua pulak ntah kenapa suka sangat dengan die ni. Satu hari tu die bertanya, "dik, sekolah kat mane?" Dengan selamba Encik D jawab, "IIC". Who knows next year gua pun masuk IIC ! Punyalah bengang gua. Yela, sape suka tuka2 skolah. Tapi skrg kalau org tanya dlm bnyk2 skolah yg gua penah pegi sekolah mane paling best? mesti gua jawab IIC yaww !

Oh no, anda silap disitu ye. That's not how we first met ! He moved somewhere else when I moved to IIC. So, kami x sempatlah nak berkenalan sume. Few years later, I moved to another school ! Haaa ... Yang ni baru same dgn Encik D. Dah terasa macam stalker pulak time tu. Mane die ade situ gua ade. Tp time skolah tu pun mmg x penah jumpe die ni. Kalau jumpe pun bukannye gua tau itu die. Nak bersembang lagi la ... Dalam mimpi pun belum tentu. Tp yang peliknye time skolah tu sume suka gosip gua dgn Encik D. Pelik sungguh ! Sampai English teacher gua pun penah cakap "I've booked him for my daughter". Eh, ade pulak aku nak kesah kan ! Gua x ckp bnyk la gua gelak je. Nasib baik lah favourite teacher aku ! 

After two years, dad decided to send me to different school. Haaa .. Since tu la we became friends. How ? One day I got a text from an unknown number asking for my another friend's number. Gua tanya la sape ni ? Tekejut badak gua bile die kate die Encik D ! Gua mase tu pun agak pelik juga. I mean ape motif die tanya gua. Gua dah skolah lain la brader ! Tapi gua layan jela. Haaaa ... Since tu la we got to know each other and become friends sampai la sekarang ! Sampai nak g beli daging kat pasar pun nak heret gua skali !

Oh tidak tidak. Gua tak tipu ! Kami kawan je. Betul ~

No comments:

Post a Comment

Thank you for your comment :)