Thursday, July 16, 2009

anime ?

nana : oi ape nih tengok anime takde cite lain ke nak tengok ?! lame !
sharaf : bestlah anime !
sya : no it's not! kids je tengok anime. Gimme the remote !

Well yes. I did say yang anime itu lame but I think I'm gonna tarik balik what I said, all thanx to my so-called-neighbour yang tiba2 ...

d : nana, tolong i ...
n : amendenye ?
d : tolong dwnldkan anime
n : what ?! dah tua pun tgk anime lagi ???
d : please ...
n : fine
d : tq. nnt dah abis btau i g amik

It's been awhile since I downloaded the anime. So, I decided to watch it while waiting for D to amik the CD.

OMG, hilirious ! Crite itu hilirious ok ! I've been laughing the whole episodes .

n : oh cite tu klaka ok !
d : taw xp kan. Ade cite yg lagi klaka ...

... and he started to give me the WHOLE long list of animes that he thinks I'll like. So yea, terima kasih encik now I think I'll start watching anime pulak :)

Sya, anime is not that lame after all XD

ps : Dora-san, I watched Lovely Complex yang movie tu and I want the anime pulak. So, balik Melawati cepattttttt !!!!!!!

6 comments:

  1. Oh woman!!!u need a life tolong! Hahaha!
    Tgk lah Jigouku Shoujo..thats the one n only favourite anime..tuh je yang i layan..lain i tak layan..
    Its cool coz gile dark cite tuh..lol

    ReplyDelete
  2. hahaha ...
    akan ku cuba tonton.
    hehehe :)

    ReplyDelete
  3. yatta!!!!!nana has join the fan club akakakaka...eiy rab,tat anime boring..xphm la jalan citer die..i recommnd one piece(on going),boys be(complete),la corda d'oro prima passo(complete),full metal alchemist,vandread etc...waaa, too many..kasi wat type u suke thn i'll recmmnd a few kekekeke

    ReplyDelete
  4. oh tidak sorg lagi. na baru je get rid of my neighbour budak nih pulak muncul. Btw, my neighbour pun ckp full metal alchemist best ... hehe :P

    ReplyDelete
  5. muahahaha,akan ku muncul di mana ada org mengatakn sesuata brkenaan anime,weeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!

    ReplyDelete

Thank you for your comment :)